Uvjeti kupnje

Odredbe i uvjeti

Cijene u švedskim krunama. U cijenu je uračunat PDV po važećoj stopi od 25%.

Načini plačanja

U suradnji s tvrtkom Walley nudimo plaćanje Walley Checkout-om. Walley Checkout objedinjuje sve važne načine plaćanja u jednom te istom rješenju - birajte između Swisha, izravnog bankovnog i kartičnog plaćanja, fakture ili djelomičnog plaćanja (opcije plaćanja mogu varirati tijekom vremena). Vi odlučujete koji način plaćanja želite koristiti na blagajni, prije nego potvrdite kupnju.

Na my.walley.se možete vidjeti i platiti sve svoje fakture od Walley.

Opći uvjeti za fakture i kredite računa: https://cdn.walleypay.com/terms/Terms_SE.pdf

Standardizirane informacije o europskom potrošačkom kreditu: https://cdn.walleypay.com/terms/SECCI_SE.pdf

Dostavnica

U suradnji s tvrtkom Walley nudimo fakturiranje i djelomično plaćanje. Faktura znači da robu primite prije plaćanja. Tada možete odlučiti platiti cijeli iznos odjednom ili ga podijeliti na manje dijelove. Datumi dospijeća mogu se razlikovati i pojaviti se na fakturi ili obavijesti o obrocima koja vam je poslana. Načini dostave i sve dodatne naknade prikazane su na blagajni prije nego što potvrdite kupnju. Provodi se manja kreditna provjera, što u nekim slučajevima znači i uzimanje kreditnog izvješća. U slučaju kašnjenja ili nepostojećeg plaćanja, naplaćuje se zatezna naknada i zatezna kamata. Potpuni uvjeti i odredbe za Walley mogu se pronaći ovdje: Villkor i odredbe i SECCI .

Na my.walley.se možete vidjeti i platiti sve svoje fakture od Walley.

Račun

U suradnji s tvrtkom Walley nudimo i djelomično plaćanje putem računa. Račun znači da se sve vaše kupovine tijekom mjeseca prikupljaju na jednom računu koji se šalje sljedeći mjesec nakon vaših kupnji. Dobijate robu prije plaćanja. Datumi dospijeća mogu se razlikovati i pojaviti se na fakturi ili obavijesti o obrocima koja vam je poslana. Načini dostave i sve dodatne naknade prikazane su na blagajni prije nego što potvrdite kupnju. Provodi se manja kreditna provjera, što u nekim slučajevima znači i uzimanje kreditnog izvješća. U slučaju kašnjenja ili nepostojećeg plaćanja, naplaćuje se zatezna naknada i zatezna kamata. Potpuni uvjeti i odredbe za Walley mogu se pronaći ovdje: Villkor i odredbe i SECCI .

Na my.walley.se možete vidjeti i platiti sve svoje fakture od Walley.

Kratak

Plaćanje karticom odvija se prema važećim pravilima za online plaćanje u Švedskoj i EU. Koristimo Mondido hostirano PCI-DSS certificirano rješenje za kartično plaćanje.

Prihvaćamo sljedeće kartice: Visa, MasterCard. Novac se skida s vašeg računa u trenutku narudžbe.

Sve transakcije šalju se putem SSL-a (Secure Sockets Layer) vrlo sigurno šifrirane. Brojevi kartica nisu spremljeni. Koristimo najnoviju sigurnosnu tehnologiju za online plaćanje kreditnom karticom 3D-Secure - standard koji su razvile VISA i MasterCard s namjerom sigurne provjere valjanosti potrošača prilikom online kupnje.

Vrijeme isporuke

Vrijeme isporuke navedeno je na web stranici ispod dotičnog proizvoda. Bilješka! Navedeni rokovi isporuke temelje se na prosjeku. Pojedini proizvodi mogu imati duže vrijeme isporuke od navedenog u košarici. Prilikom narudžbe stop namještaja kupcu šaljemo e-poruku s preliminarnim vremenom isporuke do našeg tranzitnog skladišta. Ako ste naručili dostavu tapeciranog namještaja na kućnu adresu, možete očekivati ​​još 2-4 dana nakon plaćanja artikla. Dostava na kućnu adresu se vrši nakon uplate cjelokupne vrijednosti artikla.

Ukoliko je artikal na zalihi, možete očekivati ​​rok isporuke od cca 2-4 dana do najbližeg poštanskog ureda. Obično se odnosi na sve kategorije proizvoda osim na tapecirani namještaj. Bilješka! Mogu se pojaviti povremene iznimke. Obavijestit ćemo vas ako je vrijeme isporuke duže od navedenog na web stranici.

PAŽNJA! Tijekom ljeta i Božića tvornice su inače zatvorene. U tim razdobljima može doći do značajnih odstupanja od navedenog roka isporuke.

Način dostave

Narudžbe šaljemo kao poštanske pakete/pisma/autobuse ili putem vašeg navedenog dobavljača. Dostava se vrši tijekom dana - večernja dostava je dodatna usluga. Cijena večernje vožnje razlikuje se ovisno o obimu i težini.
Ne preuzimamo financijsku odgovornost za bilo kakva kašnjenja ovisno o brodarskoj tvrtki. Bilješka! Sve se isporuke obavljaju automobilom s jednom posadom - tj. pomoć u prijevozu/sastavljanju/uklanjanju ambalaže NIJE uključena. Ovo su dodatne usluge o kojima nas morate obavijestiti prilikom narudžbe. Kupac primatelj ima dužnost inspekcije - robu morate pregledati kako se ne bi oštetila. Oštećenu robu odmah prijaviti vozaču/špediteru.

dostava

Trošak dostave za narudžbu naplaćuje se prema stvarnoj težini, to se događa automatski u internetskoj trgovini, a trošak dostave javlja se na blagajni. Cijene se odvijaju prema DHL-ovoj tablici poštarine za pisma i pakete. Za vrijednost narudžbe veću od 2500 kruna, nudimo troškove dostave.

Bilješka! Sve se isporuke obavljaju automobilom s jednom posadom - tj. pomoć u prijevozu/sastavljanju/uklanjanju ambalaže NIJE uključena. Ovo su dodatne usluge o kojima nas morate obavijestiti prilikom narudžbe. Kupac primatelj ima dužnost inspekcije - robu morate pregledati kako se ne bi oštetila. Oštećenu robu odmah prijaviti vozaču/špediteru.

Jamstva i servis

Sve proizvode prodajemo s pravom reklamacije od tri (3) godine prema Zakonu o zaštiti potrošača.

Reklamacije i pravo na povrat

Na proizvode koje kupite uvijek postoji jamstvo. Ako možete dokazati da postoji tvornička greška u proizvodu, uvijek ćete dobiti nove dijelove, međutim, jamstvo se ne odnosi na habanje i habanje. Povratnu dostavu plaćate sami. Za povrat - unesite svoj poštanski žiro, bankovni žiro, osobni račun ili broj bankovnog računa. Povrat se mora poslati kao pismo ili paket, a ne pouzećem. Adresa za povrat malih paketa (u suprotnom upućujemo na adresu našeg skladišta na web stranici), The Sofa Store, Hornsgatan 84, 11821 Stockholm. Uvijek odredite radno vrijeme transportnoj tvrtki kako bi se dostava obavila unutar radnog vremena trgovine. Ako se dostava vrši na drugu adresu ili ako netko iz tvrtke mora preuzeti robu na terminalu i sl. za to nastaju troškovi.

Kada ste iskoristili svoje pravo na odustajanje, morate,
ako se radi o artiklu: pošaljite ili vratite nama (pogledajte povratnu adresu gore)
ako se radi o usluzi: držite nam materijal dostupan, ako Vam ne stvara neugodnosti.

Obveza otplate:
Mi ćemo, ako ste iskoristili svoje pravo na otkazivanje, izvršiti povrat onoga što ste platili za robu što je prije moguće ili najkasnije u roku od 30 dana od dana primitka robe ili, ako se radi o usluzi, obavijesti da ste su otkazali. Troškove povrata morate platiti sami kada šaljete artikl natrag. Uvijek plaćamo trošak povrata za vraćanje takozvane zamjenske robe.

Ako niste zadovoljni proizvodom/uslugom koju ste primili, ne ustručavajte se kontaktirati nas na adresu e-pošte: info@thesofastore.se kako bismo mogli riješiti vaš problem. Jeste li i dalje nezadovoljni nakon našeg kontakta i želite nastaviti s pritužbom? kliknite na ovu poveznicu do ODR-a EU-a za online rješavanje sporova.

Pravo na odustanak
Vaše pravo na povlačenje (razdoblje povlačenja) vrijedi 14 dana ako ste kupovali putem web stranice u skladu sa Zakonom o ugovorima na daljinu i ugovorima izvan poslovnih prostorija. Vaša nam poruka mora jasno navesti da žalite. Razdoblje hlađenja počinje na dan kada ste primili artikl ili njegov značajan dio. Ako se ugovor odnosi na proizvod izrađen po narudžbi - ili proizvod koji je dobio jasan osobni pečat, ne primjenjuje se rok za otkazivanje. To uključuje, između ostalog, i sofe po narudžbi kod kojih ste tkaninu odabrali prema slici ili uzorku tkanine. Ako je prošlo 14 dana od primitka vašeg artikla ili artikala, nažalost ne možemo vam ponuditi povrat ili zamjenu.

Nemate pravo na odustajanje ako:
-usluga je započela/proizvod se počeo proizvoditi tijekom razdoblja hlađenja uz Vašu suglasnost,
- cijena ovisi o fluktuacijama financijskog tržišta, npr. dionica,
- predmet nije moguće vratiti zbog njegove prirode,
- pečat je oštećen na proizvodu ili je korišten. Vi kao kupac ste odgovorni za povratnu dostavu kada se pozivate na pravo na povlačenje.

Nekoliko vrsta robe je izuzeto od povrata. Ne prihvaćamo proizvode koji su intimna ili sanitarna roba, opasne materijale ili zapaljive tekućine ili plinove.

Dodatni nepovratni artikli:
Darovne kartice
Softverski proizvodi koji se mogu preuzeti
Neki proizvodi za zdravlje i osobnu njegu

Za dovršetak povrata potreban nam je račun ili dokaz o kupnji.

Ne vraćajte kupljeni proizvod proizvođaču.

Postoje neke situacije u kojima se odobravaju samo djelomična plaćanja (ako je primjenjivo)
Proizvod s jasnim znacima korištenja.
Svaki predmet koji nije u izvornom stanju oštećen je ili mu nedostaju dijelovi iz razloga koji nisu naša krivnja
Svi artikli vraćeni više od 14 dana nakon isporuke

Kada ste iskoristili svoje pravo na odustajanje:
Predmet ste dužni čuvati u istom dobrom stanju u kakvom ste ga primili. Ne smijete ga koristiti, ali ga naravno pažljivo pregledajte. Ako je proizvod oštećen ili izgubljen vašom nepažnjom, gubite pravo na otkazivanje.

Da biste ispunili uvjete za povrat, vaš artikl mora biti nekorišten i u istom stanju u kakvom ste ga primili. Također mora biti u originalnom pakiranju.

Nakon što vaš povrat bude primljen i pregledan, poslat ćemo vam e-poruku da vas obavijestimo da smo primili vaš vraćeni artikl. Također ćemo vas obavijestiti o odobrenju ili odbijanju vašeg povrata.

Ako bude odobren, vaš povrat će biti obrađen, a kredit će se automatski primijeniti na vašu kreditnu karticu ili izvorni način plaćanja unutar određenog broja dana.

Kasne otplate ili otplate koje nedostaju (ako je primjenjivo)
Ako niste primili povrat u roku od 14 dana, prvo ponovno provjerite svoj bankovni račun.
Zatim kontaktirajte tvrtku koja vam je izdala kreditnu karticu, može proći neko vrijeme prije nego što povrat bude službeno objavljen.
Zatim kontaktirajte svoju banku. Često postoji određeno vrijeme obrade prije povrata novca.
Ako ste sve to učinili, a još uvijek niste primili povrat, kontaktirajte nas na info@thesofastore.se.

Artikli na rasprodaji (ako je primjenjivo)
Povrat je moguć samo za artikle po redovnim cijenama. Artikli na rasprodaji nažalost ne mogu biti vraćeni.

Razmjene (ako je primjenjivo)
Stavke mijenjamo samo ako su neispravne ili oštećene. Ako ga trebate zamijeniti za isti artikl, pošaljite nam e-poruku na info@thesofastore.se i pošaljite svoj artikl na: The Sofa Store, Hornsgatan 84, 11821 Stockholm, Švedska.

Pokloni
Ako je artikl bio označen kao dar kada je kupljen i poslan izravno vama, primit ćete darovnu karticu u vrijednosti povrata. Nakon što primimo vraćeni artikl, bit će vam poslana darovna kartica.

Ako artikal nije bio označen kao dar prilikom kupnje ili je darivatelju poslana narudžba da vam ga preda kasnije, darovatelju ćemo vratiti novac i bit će obaviješten o povratu.

dostava
Da biste vratili svoj proizvod, morate ga poslati na: The Sofa Store, Johanneslundsvägen 12, 19461 Upplands Väsby, Švedska

Vi ćete biti odgovorni za plaćanje vlastitih troškova dostave za povrat vašeg artikla. Troškovi dostave se ne vraćaju. Ako primite povrat, naknada za povratnu dostavu bit će odbijena od vašeg povrata.

Ovisno o tome gdje živite, može proći neko vrijeme dok zamijenjeni proizvod ne stigne do vas.

Ako šaljete artikl iznad 500 SEK, razmislite o korištenju pošiljke koja se može pratiti ili o kupnji osiguranja. Ne jamčimo da ćemo primiti vaš vraćeni artikl.

Oštećenja paketa i nepreuzeti paketi

Ako otkrijete oštećenje paketa, morate to odmah prijaviti pošti ili drugom prijevozniku i podnijeti prijavu oštećenja. Ne preuzimajte oštećeni paket! Ukoliko oštećenje ne otkrijete dok ne otvorite paket, a oštećenje je takve prirode da se može pripisati rukovanju pošte ili prijevozničke tvrtke, morate ih kontaktirati i prijaviti štetu. Ako se bilo kakav spor s poštom ili prijevoznikom ne može riješiti, kontaktirajte nas.
Ako ste naručili i ne preuzmete svoju pošiljku prije nego nam je vratite (paket cca. 1 mjesec, pismo 14 dana), fakturirati ćemo vam 350 SEK za naš rad oko rukovanja robom.

Informacije na web stranici

Učinili smo sve što je u našoj moći kako bismo izbjegli pogreške na web stranici. Međutim, u tekstovima, slikama, grafikama i drugom materijalu mogu postojati pogreške i nepotpuni podaci. U takvim slučajevima iu mjeri dopuštenoj zakonom, nećemo biti odgovorni za bilo kakvu štetu koja iz toga proizlazi, osim ako je takva šteta rezultat grubog nemara ili namjernog lošeg ponašanja s naše strane.

Naša je namjera točno prikazati robu za prodaju na ovoj web stranici. Međutim, ne može se jamčiti da boje na ovoj web stranici točno odražavaju stvarne boje robe. Ta odstupanja mogu biti posljedica postavki boje i slike vašeg računala i stoga ne možemo jamčiti da će boje biti potpuno iste kao na zaslonu vašeg računala. U slučajevima kada je to moguće, rado ćemo vam poslati uzorke tkanina - ali dolazi do promjena u bojama sasvim prirodno jer su sve kupke za bojenje različite iz prirodnih razloga. Ako prvo naručite uzorak, očekujte da će postojati razlike u boji kupke. Osobito kod jeftinijih tkanina i tkanina koje su prane pijeskom postoje velike razlike u boji/nijansi/strukturi.

The Sofa Store - org.br.556799-6177

Rezervacija za eventualne tipkačke greške, tiskarske greške i korekcije cijena.